Re:Media


Aplikacja Clou, czyli o czytaniu na urządzeniach mobilnych

Ponad dwa miesiące temu Agora uruchomiła Clou - aplikację mobilną zbierającą najciekawsze treści z "Gazety Wyborczej" i towarzyszących jej publikacji. Na konferencji Re: Media 2015, jej twórcy: Katarzyna Jaklewicz i Jakub Szestowicki, podzielili się zdobytym po drodze doświadczeniem i udowodnili, dlaczego projekt ten okazał się sukcesem.

Read more...
 
Grupa NaTemat.pl – wydawnictwo z najwyższym poziomem ‘cool factor’

Autor: Marek Miller

Dobre tematy, nowe pomysły na inicjatywy i biznesy wydawnicze, często leżą u naszych stóp, wystarczy się tylko po nie schylić – przekonywał Tomasz Machała podczas konferencji Re:Media 2015, opowiadając o sukcesie wydawniczym Grupy NaTemat.pl.

Read more...
 
Fakt24.pl - cyfrowa transformacja największego dziennika w Polsce

Autor: Marek Miller

37 proc. cyfrowego ruchu pochodzącego z urządzeń mobilnych i dwukrotnie wyższy ruch z mediów społecznościowych na platformie mobilnej niż w wersji desktopowej – o trasformacji cyfrowej Faktu24.pl opowiadał na konferencji Re:Media 2015 Marek Kopeć, product manager z RASP.

Ewolucja cyfrowa Faktu rozpoczęła się w 2008 roku, ale dopiero od połowy 2013 r. tytuł ten może się przyznać, że jest prawdziwie „digital first” z mulitmedialną redakcją i obsługą wielu kanałów publikacji symultanicznie.

Read more...
 
Transformacja cyfrowa dziennika „Rzeczpospolita”

Autor: Marek Miller

„Wydawcy prasowi jeszcze nigdy nie byli tak blisko optymalnego docierania z treścią i wywoływania natychmiastowej interakcji z największą liczbą Czytelników w historii słowa drukowanego” - przekonywał w trakcie konferencji Re: Media 2015 Marcin Kowalczyk, Head of Digital w Gremi Business Communication.

Read more...
 
Weekend.Gazeta.pl: Długie formy dziennikarskie w internecie mają przyszłość

Autor: Marek Miller

Internet jest miejscem również dla długich artykułów – wiedzą to już tacy wydawcy jak New York Times i Washington Post, twórcy serwisów Medium, Vox i Quartz, przekonuje się o tym także Agora. Paweł Stremski, dyrektor programowy Gazeta.pl, opowiadał podczas konferencji Re:Media 2015 – transformacja prasy, nowe źródła przychodów o wynikach oglądalności weekendowych wydań serwisu Gazeta.pl.

 

Read more...
 
«StartPrev12345NextEnd»

Page 1 of 5