Działania promocyjne


Re:Media - Transformacja prasy w erze mediów cyfrowych

Re:Media - Transformacja prasy w erze mediów cyfrowych

Przy okazji Zjazdów ZKDP w czerwcu i listopadzie 2014 r.  oraz w czerwcu i grudniu 2015 roku przygotowaliśmy cztery edycje własnej konferencji Re:Media. Transformacja prasy w erze mediów cyfrowych. Odbywające się w Centrum Prasowym Foksal wydarzenie każdorazowo gromadziło ponad 150 odbiorców, z czego większość stanowiły osoby z rynku, zaproszone za pośrednictwem serwisu Prasa.info.

Read more...
 
Prasa działa!

Prasa działa!

"Prasa działa!" to kolejna kampania zainicjowana przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy promująca tytuły prasowe jako skuteczne medium reklamowe. Tym razem głos mają eksperci. O prasie i jej zaletach mówią – we własnoręcznie wykonanych reklamach – znawcy tematu: specjaliści z domów mediowych, ludzie kreatywni z agencji reklamowych, stratedzy, plannerzy. Wśród twórców, do tej pory znaleźli się m.in.:

Read more...
 
Konferencja INMA (International Newsmedia Marketing Association), Kraków wrzesień-pażdziernik 2010 roku

Konferencja INMA (International Newsmedia Marketing Association), Kraków wrzesień-pażdziernik 2010 roku.

W październiku 2010 r. w Krakowie odbyła się jedna z najważniejszych na naszym rynku konferencji medialnych – INMA European Conference 2010. Gośćmi konferencji było 320 przedstawicieli wydawnictw polskich i zagranicznych.

Read more...
 
Press Fusion

Press Fusion

Impreza Press Fusion okazała się nie tylko okazją do świetnej zabawy, ale także do zapoznania się z wybranymi aspektami funkcjonowania rynku prasy. Pretekstem do dyskusji i wymiany poglądów w kuluarach były niewątpliwe zalety prasy takie jak: „Prasa buduje relacje”, „Prasa angażuje”, „Reklama w prasie żyje dłużej”, „Prasa dociera precyzyjnie”, „Reklama prasowa – najbliżej produktu”.

Read more...
 
Prasa pod kontrolą

Prasa pod kontrolą

Multimedialna, bardzo nowocześnie zrealizowana, pięcioczęściowa prezentacja zawiera podstawowe informacje o celach i działalności ZKDP oraz spółki PBC. Dzięki niej ludzie mediów błyskawicznie mogą zapoznać się z podstawowymi pojęciami i narzędziami pomocnymi w planowaniu kampanii reklamowych z wykorzystaniem prasy.

Read more...
 
«StartPrev12NextEnd»

Page 1 of 2