ZKDP Data

Audited titles

Regulations

materiały z części 4

materiały, cz. 4

Konferencja Re: Media 2015 transformacja prasy: nowe produkty, nowe strategie, część 4

Konferencja odbyła się 8 grudnia 2015 roku. W czwartej części konferencji skupiono się na nowych produktach (Grupa NaTemat: ASZDziennik, Mamadu, InnPoland), aplikacjach (Clou) i serwisach internetowych (Fakt24.pl), strategiach wydawców (Gremi Media) oraz źródłach przychodu (Netsprint). W trakcie wydarzenia poruszone zostaną również gorące tematy spod znaku Google: Accelerated Mobile Pages, Digital News Initiative a także nowe pomysły na YouTube.

 

Prezentacje z konferencji:

Cyfrowa transformacja Rzeczpospolitej - Marcin Kowalczyk (Head of Digital, Gremi Business Communication) - więcej

 

 

Cyfrowa transformacja Rzeczpospolitej - Marcin Kowalczyk (Head of Digital, Gremi Business Communication)

 

Fakt24.pl – cyfrowa transformacja największego dziennika w Polsce - Marek Kopeć (Product Manager, Fakt24.pl) - więcej


 

Przychody #NapedzaneDanymi. Jak wydawcy budują przewagę dzięki audience targetingowi, reklamie mobilnej i natywnej - Artur Banach (CEO, Netsprint) i Przemysław Jurgiel-Żyła (Publisher Network & Adserver Director, Netsprint)


 

 

 

Co nowego w Google? Accelerated Mobile Pages, Digital News Initiative i nowy pomysł na YouTubeEero Korhonen (Google, Head of Strategic Partnerships - News & Publishers, Central & Eastern Europe, Ireland and Nordics)


 

 

 

Grupa NaTemat.pl – wydawnictwo z najwyższym poziomem „cool factor”Tomasz Machała (Dyrektor Zarządzający, Redaktor Naczelny NaTemat.pl) - więcej

 

<p style="margin-bottom: 0.0001pt; line-height: normal; background: white none repeat scroll 0% 0%;" mce_style="margin-bottom: 0.0001pt; line-height: normal; background: white none repeat scroll 0% 0%;"><em><span style="font-size: 10pt;" mce_style="font-size: 10pt;">Clou, czyli o czytaniu na urządzeniach mobilnych</span></em><span style="font-size: 10pt;" mce_style="font-size: 10pt;"> - <strong>Katarzyna Jaklewicz</strong> (Dyrektor Rozwoju Cyfrowego, Gazeta Wyborcza) i <strong>Jakub Szestowicki</strong> (Zastępca Dyrektora Rozwoju Cyfrowego, Gazeta Wyborcza)</span></p><p><span style="font-size: 10pt;" mce_style="font-size: 10pt;"><br /></span></p><iframe src="//www.slideshare.net/slideshow/embed_code/key/v2pjLvyqoVdzYL" mce_src="https://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/key/v2pjLvyqoVdzYL" width="500" height="425" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" style="border:1px solid #CCC; border-width:1px; margin-bottom:5px; max-width: 100%;" mce_style="border:1px solid #CCC; border-width:1px; margin-bottom:5px; max-width: 100%;" allowfullscreen="true">